Dwie propozycje billboardu. Podejrzewam, że może nieco niestandardowe, więc dodam kilka słów wyjaśnienia. Niezmiernie trudno jest w branży, którą reprezentujecie znaleźć wizualny "haczyk", którym można by przekazać najważniejszą ideę poszukiwania pracy, czyli rozwój, zmianę na lepsze, progres. Oczywiście wszędzie pełno jest zdjęć ludzi podających sobie ręce, zespołów przy pracy, rekruterów itp. Ale powiedzmy sobie szczerze, nie jest to wizja, którą można połączyć z konkretną firmą, raczej kalka pasująca do wszystkich. Stąd też moja propozycja - wyjście poza schemat i wykorzystanie "wizualnego młotka" (vide: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4800642/wizualny-mlotek), jakim jest "kosmiczny" element wiodący reklamy. Ma on taką zaletę, że po pierwsze nie jest powszechny i może być niejako zawłaszczony przez Waszą firmę i w konsekwencji skutecznie pozwoli ją długofalowo identyfikować. Po drugie przez swą niestandardowość jest wizualnie atrakcyjny i przyciąga uwagę. Po trzecie zaś, kosmos, astronautyka i astronauci nieomylnie kojarzeni są z rozwojem, progresem i sięganiem dalej, wyżej. W myśli idei "sky is not the limit".
2019-01-30 23:21
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Dwie propozycje billboardu. Podejrzewam, że może nieco niestandardowe, więc dodam kilka słów wyjaśnienia. Niezmiernie trudno jest w branży, którą reprezentujecie znaleźć wizualny "haczyk", którym można by przekazać najważniejszą ideę poszukiwania pracy, czyli rozwój, zmianę na lepsze, progres. Oczywiście wszędzie pełno jest zdjęć ludzi podających sobie ręce, zespołów przy pracy, rekruterów itp. Ale powiedzmy sobie szczerze, nie jest to wizja, którą można połączyć z konkretną firmą, raczej kalka pasująca do wszystkich. Stąd też moja propozycja - wyjście poza schemat i wykorzystanie "wizualnego młotka" (vide: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4800642/wizualny-mlotek), jakim jest "kosmiczny" element wiodący reklamy. Ma on taką zaletę, że po pierwsze nie jest powszechny i może być niejako zawłaszczony przez Waszą firmę i w konsekwencji skutecznie pozwoli ją długofalowo identyfikować. Po drugie przez swą niestandardowość jest wizualnie atrakcyjny i przyciąga uwagę. Po trzecie zaś, kosmos, astronautyka i astronauci nieomylnie kojarzeni są z rozwojem, progresem i sięganiem dalej, wyżej. W myśli idei "sky is not the limit".
2019-01-30 23:21