Jak zarządzać swoim konkursem - poradnik
Pamiętaj, że po uruchomieniu konkursu wciąż masz wpływ na jego dalszy przebieg!
Stały kontakt z grafikami pomoże dopracować koncepcję a wyróżnianie najlepszych prac ukierunkuje pozostałych.
W ten sposób zwiększasz szanse na zrealizowanie pracy idealnie trafiającej w Twoje potrzeby.
Poniżej opisaliśmy wszystkie podstawowe operacje, które możesz przeprowadzić na stronie swojego konkursu:
- Dodawanie komentarzy do konkursu
Tutaj możesz spisać wszelkie uwagi, które chcesz przekazać wszystkim grafikom na głównej stronie konkursu.
(najedź aby powiększyć)
- Dodawanie komentarzy do przesłanych prac
Po kliknięciu na miniaturę i przejściu do podstrony danej pracy, możesz napisać swoje uwagi autorowi.
(najedź aby powiększyć)
- Oddawanie głosu na przesłaną pracę
Ta, dostępna dla wszystkich funkcja pozwala sprawnie posortować przesłane prace na stronie Twojego konkursu.
- Wyróżnienie pracy
Oznaczona praca zostanie wysunięta na początek listy a jej autor otrzyma dodatkowe punkty potrzebne do wejścia na kolejny poziom w naszym serwisie.
- Odrzucenie pracy
Jeżeli dany projekt okaże się być kompletnie chybiony, klikając w oznaczoną ikonę możesz oznaczyć go jako pracę odrzuconą, co skutecznie “oczyści” stronę konkursu.
- Przedłużenie konkursu
W sytuacji, gdy chciałbyś otrzymać jeszcze więcej propozycji, możesz przesunąć deadline konkursu o 7 lub 14 dni. Opcję tę znajdziesz w polu “Zarządzanie konkursem”.
(najedź aby powiększyć)
- Zgłoszenie nadużycia
Kiedy uznasz, że nadesłana praca jest sprzeczna z regulaminem konkursu (np. stwierdzisz plagiat) lub z zasadami przyzwoitości, możesz powiadomomić o tym naszych administratorów, którzy niezwłocznie przyjrzą się sprawie bliżej.
(najedź aby powiększyć)
- Udostępnienie konkursu
Możesz udostępnić swój konkurs na Facebook`u, zapraszając znajomych do głosowania na przesłane prace.
(najedź aby powiększyć)