{[content]}
{[content]}

Nazwa i logo dla firmy z branży chemicznej

Numer projektu: #395289, Id grafika: #23875, dodany 57 dni 17 h temu.
Zgłoś nadużycie

Komentarze

Uzasadnienie nazwy „Qgarda” Nazwa powstała z połączenia dwóch słów – Jakość i Awangarda. Z intencją na związek - Awangarda jakości co miało by określać firmę jako wyprzedzającą jakością produktów konkurencje i czas. Słowo jakość zastąpiłem literą „Q”. To powszechnie rozpoznawalny znak jakości (nie tylko w Polsce ) za sprawą angielskiego quality – jakość. Jakość jest kluczowym elementem w branży lakierniczej. Wysoka jakość produktów jest niezbędna, aby zapewnić trwałość, estetykę i zadowolenie klientów. Nazwa "Qgarda" od razu sugeruje, że firma stawia na najwyższe standardy jakości w swoich produktach. „Garda” pochodzi od słowa awangarda. które tu ma oznaczać nowatorskie, pionierskie podejście. W kontekście firmy lakierniczej, awangarda może odnosić się do innowacyjnych technologii, nowoczesnych rozwiązań i kreatywnego podejścia do projektowania i produkcji akcesoriów lakierniczych. Firma Qgarda powinna więc być postrzegana jako lider w branży, wprowadzający nowe trendy i rozwiązania. W języku irlandzkim, "Garda" oznacza straż lub ochrona. W kontekście firmy lakierniczej, może to symbolizować ochronę powierzchni lakierowanych przed uszkodzeniami, korozją i innymi czynnikami zewnętrznymi. Produkty "Qgarda" zapewniają więc nie tylko estetykę, ale także trwałość i ochronę. Dodatkowo słowo „Garda” jest dobrze znane w boksie jako skuteczna metoda ochrony przed ciosami. Podwójna grada często w boksie prowadzi do sukcesu. Nazwa Qgarda jest łatwa do wymówienia i zapamiętania, co jest istotne z marketingowego punktu widzenia. Ponadto brzmi prawie tak samo „kugarda” - wymawiana w większość najpopularniejszych języków świata. Prosta i chwytliwa nazwa pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki i ułatwia komunikację z klientami. Ważną informacją dla przedsiębiorcy budującego nową markę jest również fakt, że nazwa „Qgarda” jeszcze do godziny 16:00 24.09.2024 roku była całkowicie dostępną domeną praktycznie z każdym (w jakim ją sprawdzałem) zakresie rozszerzeń krajowych i kontynentalnych. Uzasadnienie projektu Logo Logo jest oparte na literze „Q” . To oczywisty znak graficzny jeśli się zdecydują Państwo na wybór proponowanej przeze mnie nazwy Qgarda. Został jednak wzbogacony o graficzny, minimalistyczny symbol dyszy pistoletu lakierniczego. Pomarańczowa obręcz ma symbolizować papier ścierny założony na cylindryczny uchwyt . Szeroka linia kręgu litery Q ma kojarzyć się z taśmą lakiernicza na rolce. Oczywiście twórcy jego praca zawsze dobrze się kojarzy mam jednak nadzieje, że i Państwo dostrzegą te podobieństwa. Wersja czarno-biała jest bliższa ogólnej koncepcji strony macierzystej ale granat z pomarańczem może być lepiej odbierany przez wzrokowców szczególnie na zachodzie Europy. Kalisz ewidentnie nie jet miastem nadmorskim ale granat marynarski to kolor wzbudzający zaufanie gdyż marynarz to zawód zaufania społecznego. Grant jest również kojarzony ze Skandynawią, a to kraje w których jakość jest wysoko ceniona. Pomarańczowy znów kojarzymy naturalnie z Holandią. A to właśnie w Holandii ma swoją siedzibę firma AkzoNobel oceniana jako najlepszy na świecie producent lakierów. Przyznacie Państwo, że to dobre skojarzenie.

2024-09-25 18:08