{[content]}
{[content]}

Nazwa i logo dla firmy zajmującej się recyclingiem, transportem, szkoleniami

Numer projektu: #255967, Id grafika: #18456, dodany 1437 dni 7 h temu.
1
Fajne!
Zgłoś nadużycie

Komentarze

EKSPLIKACJA PROJEKTU – LOGO: Nazwa THOSGET bierze swoją genezę od dwóch angielskich słów, „Thoroughbred” oraz „target”. „Thoroughbred” oznacza konia pełnej krwi angielskiej, które są najszybszymi końmi na świecie, a zatem sygnet przedstawiający konia angielskiego w galopie nawiązuje w oczywisty sposób do szybkości transportu, ale też do szybkiego zdobywania wiedzy oraz sprawnego procesu recyklingu. Takie konie muszą być również silne i wytrzymałe, aby mogły wytrwale dążyć do upragnionego celu, jakim jest bezpieczny transport, owocna nauka czy pozyskanie wysokiej jakości surowców wtórnych. Ponadto, dzięki możliwości tresury, symbol konia bezwiednie kojarzy się z mądrością i odnosi się do efektywnego szkolenia bądź doświadczenia z zakresu transportu. Zaprezentowany natomiast w formie tarczy, będąc równocześnie zwierzęciem przypominającym swym szlachetnym wyglądem o pięknie natury, przywodzi na myśl ochronę środowiska. Taki znak może być z łatwością zaadoptowany jako key visual firmy. Z kolei słowo „target” oznacza „cel”, co niejako ma podkreślić nieustępliwe dążenie do realizacji zamierzonych planów (lub też samo „get” w odniesieniu do otrzymania/uzyskania wykształcenia/surowców albo w znaczeniu dotarcia do określonego miejsca). KOLORY: Zastosowana w niniejszym projekcie kolorystyka to swoiste uzupełnienie wyżej wymienionych cech. Granatowy odcień to symbol bezpieczeństwa, zaufania, doświadczenia oraz profesjonalizmu, zaś alizarynowa czerwień stanowi o szybkości, sile i determinacji podejmowanych działań.

2020-12-15 20:46