Identyfikacja wizualna miałaby nawiązywać do takiego luźnego klimatu. Swobodnego. Przywoływałaby na myśl załatwianie spraw bilansów, budżetów i podatków spod palemki, w sposób prosty i przyjemny. Tak chciałabym, by ta marka była kojarzona. Nie z budżetówką pod krawatem, a LUDŹMI którym mogę zaufać, skoro powierzam im swoje finanse.
Kolorystyka byłaby kontrastowa, energiczna, modernistyczna.
2020-08-09 19:23
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Identyfikacja wizualna miałaby nawiązywać do takiego luźnego klimatu. Swobodnego. Przywoływałaby na myśl załatwianie spraw bilansów, budżetów i podatków spod palemki, w sposób prosty i przyjemny. Tak chciałabym, by ta marka była kojarzona. Nie z budżetówką pod krawatem, a LUDŹMI którym mogę zaufać, skoro powierzam im swoje finanse. Kolorystyka byłaby kontrastowa, energiczna, modernistyczna.
2020-08-09 19:23