Ta nazwa jest po prostu genialna, nowoczesna, wpadająca w ucho, znacząca coś więcej, kreatywna, logo trochę na przekór, aby się wyróżniało, było inne nie takie oklepane i odzwierciedlało cechy marki, a więc żeby było dla klienta ,,odważnego, młode, chcącego się wyróżnić , preferującego sportową elegancję, nie bojącego się kolorów i zwracającego uwagę na ekologię".
2020-01-20 21:10
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Ta nazwa jest po prostu genialna, nowoczesna, wpadająca w ucho, znacząca coś więcej, kreatywna, logo trochę na przekór, aby się wyróżniało, było inne nie takie oklepane i odzwierciedlało cechy marki, a więc żeby było dla klienta ,,odważnego, młode, chcącego się wyróżnić , preferującego sportową elegancję, nie bojącego się kolorów i zwracającego uwagę na ekologię".
2020-01-20 21:10