Jeśli chodzi o tą wersję, to cały logotyp "Bold&Easy" traktowałbym jako "ramę", którą można wypełnić treścią w postaci koloru, struktury czy deseniu. Dzięki temu znak będzie żył i da nieograniczone możliwości aranżacyjne. Metodę tę stosujemy z powodzeniem w materiałach Dni Hiszpańskich w Białymstoku. Co prawda dochodziliśmy do tego przez kilka lat, ale teraz mamy bardzo rozpoznawalny brand, którego jedynym spójnym na przestrzeni lat elementem jest właśnie układ logotypu, który wypełniamy treścią tak, jak nam się podoba. Do zobaczenia kilka z tych elementów tutaj: https://granvia.pl/dni-hiszpanskie/
2019-11-27 22:26
Świetne! Dziękuję bardzo, na ten moment jedynie dwie pańskie prace biorę pod uwagę.
Przeanalizuje ze wspólniczką ten projekt i postaram sie dać odpowiedź jak najszybciej odnośnie ewentualnych poprawek.
Pozdrawiam serdecznie.
2019-11-27 22:36
Już wiem, dostaję powiadomienia kiedy pojawi się nowy komentarz, natomiast system nie informuje o pinezce - to tak na marginesie. Jeśli chodzi o warianty kolorystyczne to mogę docelowo przygotować kilka wersji. Dodatkowo każdy grafik w przyszłości będzie mógł wrzucić dowolny deseń w logotyp.
2019-11-28 08:48
Nie wiem jak wygląda konkretnie proces wyłonienia zwycięscy, czy pojawiają się jakieś dane kontaktowe, ale chciałbym aby dostarczył mi pan/pani wszystkie tutaj zawarte warianty kolorystyczne w osobnych plikach i dobrej jakości, najlepiej na maila.
Oczywiście już po ogłoszeniu zwycięscy.
2019-11-28 09:31
Też nie do końca wiem jeszcze. Od bardzo niedawna tu coś robię. Ale zgodnie z regulaminem muszę przesłać pliki przez system (oczywiście mogę to też dodatkowo puścić mailem). Standardowo zawsze dostarczam plik podstawowy w kilku wersjach (corel, illustrator, pdf, eps, png, jpg). W tym wypadku nie widzę przeszkód by zrobić to z tymi kilkoma wersjami kolorystycznymi.
2019-11-28 09:44
Myślimy jeszcze nad sloganem. Jeżeli ma Pan pomysł jak ładnie skomponować jakieś hasło z logiem to proszę o przygotowanie również wersji ze sloganem.
Na tą chwilę jeszcze nie mamy pomysłu na konkretny tekst więc może pan/pani wpisać cokolwiek żebyśmy mieli pogląd jak mogło by to wyglądać.
Chyba że ma pan/pani konkretny pomysł to śmiało można dodać :)
Pozdrawiam
2019-11-29 12:28
Rozumiem, że z wybraniem pracy muszę czekać do końca konkursu?
Bo nie widzę nigdzie możliwości zakończyć i wybrać państwa prace już dzisiaj.
2019-12-01 19:37
Hmm, w sumie nie mam pojęcia, jak to wygląda od strony organizatora konkursu.
2019-12-02 07:49
Natomiast a propos sloganu, to pomyślę, aczkolwiek ja jestem zwolennikiem "żywej" kompozycji, tzn. nie wpisywania na sztywno hasła w ustalone miejsce w logo, a używania tego w zależności od potrzeb.
Co prawda takie firmy jak BMW czy McDonalds mają to "w standardzie" ale też oni prowadzą bardzo szeroko zakrojone działania reklamowe. Z drugiej strony tacy giganci jak Nike czy Żywiec zrezygnowali ze stałego hasła.
Jeśli chodzi o tą wersję, to cały logotyp "Bold&Easy" traktowałbym jako "ramę", którą można wypełnić treścią w postaci koloru, struktury czy deseniu. Dzięki temu znak będzie żył i da nieograniczone możliwości aranżacyjne. Metodę tę stosujemy z powodzeniem w materiałach Dni Hiszpańskich w Białymstoku. Co prawda dochodziliśmy do tego przez kilka lat, ale teraz mamy bardzo rozpoznawalny brand, którego jedynym spójnym na przestrzeni lat elementem jest właśnie układ logotypu, który wypełniamy treścią tak, jak nam się podoba. Do zobaczenia kilka z tych elementów tutaj: https://granvia.pl/dni-hiszpanskie/
2019-11-27 22:26Świetne! Dziękuję bardzo, na ten moment jedynie dwie pańskie prace biorę pod uwagę. Przeanalizuje ze wspólniczką ten projekt i postaram sie dać odpowiedź jak najszybciej odnośnie ewentualnych poprawek. Pozdrawiam serdecznie.
2019-11-27 22:36Już wiem, dostaję powiadomienia kiedy pojawi się nowy komentarz, natomiast system nie informuje o pinezce - to tak na marginesie. Jeśli chodzi o warianty kolorystyczne to mogę docelowo przygotować kilka wersji. Dodatkowo każdy grafik w przyszłości będzie mógł wrzucić dowolny deseń w logotyp.
2019-11-28 08:48Nie wiem jak wygląda konkretnie proces wyłonienia zwycięscy, czy pojawiają się jakieś dane kontaktowe, ale chciałbym aby dostarczył mi pan/pani wszystkie tutaj zawarte warianty kolorystyczne w osobnych plikach i dobrej jakości, najlepiej na maila. Oczywiście już po ogłoszeniu zwycięscy.
2019-11-28 09:31Też nie do końca wiem jeszcze. Od bardzo niedawna tu coś robię. Ale zgodnie z regulaminem muszę przesłać pliki przez system (oczywiście mogę to też dodatkowo puścić mailem). Standardowo zawsze dostarczam plik podstawowy w kilku wersjach (corel, illustrator, pdf, eps, png, jpg). W tym wypadku nie widzę przeszkód by zrobić to z tymi kilkoma wersjami kolorystycznymi.
2019-11-28 09:44Myślimy jeszcze nad sloganem. Jeżeli ma Pan pomysł jak ładnie skomponować jakieś hasło z logiem to proszę o przygotowanie również wersji ze sloganem. Na tą chwilę jeszcze nie mamy pomysłu na konkretny tekst więc może pan/pani wpisać cokolwiek żebyśmy mieli pogląd jak mogło by to wyglądać. Chyba że ma pan/pani konkretny pomysł to śmiało można dodać :) Pozdrawiam
2019-11-29 12:28Rozumiem, że z wybraniem pracy muszę czekać do końca konkursu? Bo nie widzę nigdzie możliwości zakończyć i wybrać państwa prace już dzisiaj.
2019-12-01 19:37Hmm, w sumie nie mam pojęcia, jak to wygląda od strony organizatora konkursu.
2019-12-02 07:49Natomiast a propos sloganu, to pomyślę, aczkolwiek ja jestem zwolennikiem "żywej" kompozycji, tzn. nie wpisywania na sztywno hasła w ustalone miejsce w logo, a używania tego w zależności od potrzeb. Co prawda takie firmy jak BMW czy McDonalds mają to "w standardzie" ale też oni prowadzą bardzo szeroko zakrojone działania reklamowe. Z drugiej strony tacy giganci jak Nike czy Żywiec zrezygnowali ze stałego hasła.
2019-12-02 08:43