Nazwa powstała po połączeniu angielskich słów funny - zabawny, co ma zwracać uwagę na nietuzinkowe projekty, oraz clo - skrót od słowa clothes, co z kolei ma zwracać uwagę na cały asortyment, a nie jedynie na skarpety. Zabieg ten powstał aby logo było dłużej aktualne. Do tego projektu wybrałam elegancką czcionkę, którą jednak starałam się nieco przełamać nadając całemu wyrażeniu kształt fali, co wprowadza nieco lekkości i dynamizmu. Element kolorystyczny będący też podkreśleniem nazwy nadaje elegancji, lecz nie jest przytłaczający. Przy tworzeniu projektu postawiłam na prostotę i minimalizm. Bez niepotrzebnych ikon.
2019-11-19 15:45
Praca ciekawa, jednak szukamy w logo czegoś więcej jak tylko nazwy marki.
2019-11-19 23:06
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Nazwa powstała po połączeniu angielskich słów funny - zabawny, co ma zwracać uwagę na nietuzinkowe projekty, oraz clo - skrót od słowa clothes, co z kolei ma zwracać uwagę na cały asortyment, a nie jedynie na skarpety. Zabieg ten powstał aby logo było dłużej aktualne. Do tego projektu wybrałam elegancką czcionkę, którą jednak starałam się nieco przełamać nadając całemu wyrażeniu kształt fali, co wprowadza nieco lekkości i dynamizmu. Element kolorystyczny będący też podkreśleniem nazwy nadaje elegancji, lecz nie jest przytłaczający. Przy tworzeniu projektu postawiłam na prostotę i minimalizm. Bez niepotrzebnych ikon.
2019-11-19 15:45Praca ciekawa, jednak szukamy w logo czegoś więcej jak tylko nazwy marki.
2019-11-19 23:06