Ukłon w stronę znanego wszystkim amerykańskiego "Kochanie, już jestem!".
Amerykanie, przynajmniej w filmach świetnie sobie radzą na rynku nieruchomości.
Nazwa i logo mają za zadanie nieco zmiękczyć surowe skojarzenia związane z zobowiązaniem, jakim jest zakup nieruchomości, przywołując na myśl posiadanie własnego, przytulnego kąta, do którego będzie chciało się wracać z owym okrzykiem na ustach.
2018-06-15 15:11
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Ukłon w stronę znanego wszystkim amerykańskiego "Kochanie, już jestem!". Amerykanie, przynajmniej w filmach świetnie sobie radzą na rynku nieruchomości. Nazwa i logo mają za zadanie nieco zmiękczyć surowe skojarzenia związane z zobowiązaniem, jakim jest zakup nieruchomości, przywołując na myśl posiadanie własnego, przytulnego kąta, do którego będzie chciało się wracać z owym okrzykiem na ustach.
2018-06-15 15:11