ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#91108
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#91171
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#91231
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#91232
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#90893
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#90894
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#91169
ID grafika:
#7082
Nr pracy:
#91229
http://www.frydastudio.pl/BIANTINO.jpg - podgląd . Nadal pozostaję w dyspozycji ;)
2017-09-12 19:00Dziękuję bardzo. Logo oraz nazwa są bardzo ciekawe. 1. W kontekście monogramu będę wdzięczna za zmianę, BO nie do końca jest tym czego szukamy. Często tego rodzaju sygnet reprezentuje np. pierwsze litery imienia i nazwiska etc. Może zamiast liter BO, umieśćmy jakiś znak graficzny, który będzie nośnikiem / będzie komunikował wartości marki (wspomniane w briefie): >> Cechy i styl nazwy marki oraz logo: Bogactwo Dojrzałość Doświadczenie Elegancja Intrygowanie Klasa Sukces Odwaga Pewność siebie ORYGINALNOŚĆ WYSZUKANIE/WYSUBLIMOWANIE NIEPODWAŻALNY STYL LUB monogram jako odzwierciedlenie nazwy marki – tu polaczenie slow z j.włoskiego (męska bielizna) 2. KV - proszę o umieszczenie zdjęcia mężczyzny w wieku ok 40 lat, gdzie będzie siedział, jednak noga założona na drugą, gdzie widzimy na zdjęciu całą posturę mężczyzny i zauważamy stylowe skarpety (skarpety to będzie pierwsza linia produktów, które wprowadzimy na rynku UE) - przykład zdjęcia tutaj j=> http://2.bp.blogspot.com/-RWXvHwadKDM/VRlcp667lkI/AAAAAAAAATI/yRVEW-aegow/s1600/Kolorowe-skarpety-meskie-folk-formalny-562x749.jpg https://i.pinimg.com/236x/17/ed/f9/17edf93a677b06a2ad3c17f17ba8169d--le-vendome-logo-development.jpg
2017-09-13 12:33