Witam.
Proponuję nazwę dla firmy "Prohibicja" ,idealnie pasuje dla producenta bimbru,i chociaż kojarzy się z wprowadzoną prohibicją w USA,to jednak w Polsce też miała miejsce dlatego w logu też jest słowo tradycja.
W Polsce wprowadzoną ją ustawa z 23 kwietnia 1920 roku o ograniczeniach w sprzedaży napojów alkoholowych (lepiej znana jako „lex Moczydłowska”)która była niezwykle restrykcyjna. Ograniczenia nałożono na wszystkie napoje o zawartości alkoholu powyżej 2,5%, choć minister zdrowia publicznego miał prawo zakazywać sprzedaży także słabszych trunków.Po pierwsze z obrotu całkowicie wykluczono napoje spożywcze o zawartości alkoholu powyżej 45%. Po drugie jeden punkt sprzedaży alkoholu miał przypadać na… 2500 mieszkańców. Licząc zagęszczenie ludności w Polsce oznaczało to, że często całe gminy albo miasteczka z samej mocy ustawy obejmowała prohibicja.Do tego na wsi wyszynk musiał się mieścić w odległości minimum 300 metrów od: kościołów, szkół, więzień, sądów, dworców, stacji kolejowych, przystani statków parowych, zakładów zatrudniających powyżej 100 osób i domów modlitwy. W efekcie zdarzało się, że w całej miejscowości po prostu nie było miejsca, w którym mógłby stanąć.
Gdyby te restrykcje nie wystarczyły, władzom lokalnym pozostawiono możliwość wprowadzenia całkowitej prohibicji. W tym celu wystarczyło uzyskanie w miejskim lub wiejskim referendum zwykłej większości głosów. Pokaźna liczba gmin sięgnęła po ten środek i do 1930 roku całkowity zakaz obrotu alkoholem objął 1/10 z nich.
Dlatego uważam ,że nazwa jest idealna,i po drugie nie ma żadnego przedsiębiorstwa produkującego alkohol o tej nazwie,więc można by było zdobyć wyłączność na nazwę handlową chronioną prawnie.W drugim konkursie jest już na etykiecie dołączone te logo.
2016-12-12 12:03
ps. kolorystykę w kolorach i odcieniach złota można dobrać,zasada jest taka,że lepiej logo prezentować w kolorach czarno biały.
2016-12-12 12:04
Witam. Przez przypadek wywaliłem Pana pracę. Mógłby Pan dodać ją jeszcze raz.
Witam. Proponuję nazwę dla firmy "Prohibicja" ,idealnie pasuje dla producenta bimbru,i chociaż kojarzy się z wprowadzoną prohibicją w USA,to jednak w Polsce też miała miejsce dlatego w logu też jest słowo tradycja. W Polsce wprowadzoną ją ustawa z 23 kwietnia 1920 roku o ograniczeniach w sprzedaży napojów alkoholowych (lepiej znana jako „lex Moczydłowska”)która była niezwykle restrykcyjna. Ograniczenia nałożono na wszystkie napoje o zawartości alkoholu powyżej 2,5%, choć minister zdrowia publicznego miał prawo zakazywać sprzedaży także słabszych trunków.Po pierwsze z obrotu całkowicie wykluczono napoje spożywcze o zawartości alkoholu powyżej 45%. Po drugie jeden punkt sprzedaży alkoholu miał przypadać na… 2500 mieszkańców. Licząc zagęszczenie ludności w Polsce oznaczało to, że często całe gminy albo miasteczka z samej mocy ustawy obejmowała prohibicja.Do tego na wsi wyszynk musiał się mieścić w odległości minimum 300 metrów od: kościołów, szkół, więzień, sądów, dworców, stacji kolejowych, przystani statków parowych, zakładów zatrudniających powyżej 100 osób i domów modlitwy. W efekcie zdarzało się, że w całej miejscowości po prostu nie było miejsca, w którym mógłby stanąć. Gdyby te restrykcje nie wystarczyły, władzom lokalnym pozostawiono możliwość wprowadzenia całkowitej prohibicji. W tym celu wystarczyło uzyskanie w miejskim lub wiejskim referendum zwykłej większości głosów. Pokaźna liczba gmin sięgnęła po ten środek i do 1930 roku całkowity zakaz obrotu alkoholem objął 1/10 z nich. Dlatego uważam ,że nazwa jest idealna,i po drugie nie ma żadnego przedsiębiorstwa produkującego alkohol o tej nazwie,więc można by było zdobyć wyłączność na nazwę handlową chronioną prawnie.W drugim konkursie jest już na etykiecie dołączone te logo.
2016-12-12 12:03ps. kolorystykę w kolorach i odcieniach złota można dobrać,zasada jest taka,że lepiej logo prezentować w kolorach czarno biały.
2016-12-12 12:04Witam. Przez przypadek wywaliłem Pana pracę. Mógłby Pan dodać ją jeszcze raz.
2016-12-12 12:12ok
2016-12-12 12:47