Jestem przekonany, iż hasło: "Otwórz się na Wrocław" jest idealne dla Państwa firmy. Dlaczego? Otóż bardzo łatwo je wkomponować w reklamę oraz modyfikować w przypadku rozwoju firmy. Oglądałem Waszą stronę internetową i widzę, że jesteście w trakcie rozwoju wizerunkowego. Dlatego uważam, iż jesteście podatnym gruntem na zmiany. Waszą reklamę z tym hasłem widzimy w ten sposób.
1. Zdjęcie z wnętrza pokoju w kierunku na okno.
2. Jedno skrzydło okna jest otwarte, drugie otwiera osoba uśmiechnięta spoglądająca za siebie tak jakby chciała powiedzieć: "spójrz jaki piękny widok".
3. Widok za oknem to znane lub bardzo ładne miejsce Wrocławia.
1. Zamiast pokoju może być biuro, szkoła lub inny budynek.
2. Jaka osoba powinna występować? Zależnie od rodzaju i miejsca montowania okna. W domu starsza pani lub mężczyzna. W mieszkaniu młoda kobieta bądź mężczyzna. W szkole - uczeń. W szpitalu - pielęgniarka.
3. Widokiem może być starówka, rzeka, jezioro, rondo.
Hasło jest bardzo dobre pod względem dopasowania do branży oraz idealne do modyfikowania. Dlaczego? Ponieważ zamiast słowa Wrocław może być: "starówkę", "piękny widok", "Katowice",... na cokolwiek co będzie za oknem.
Zwrot "otwórz się..." w połączeniu z tego typu reklamą zawsze będzie kojarzył się z otwieraniem okna. Subtelne połączenie pięknych widoków z sugestią kierującą na okna jest bardzo dobre. Reklama nie jest wścibska, jest przyjemna.
2016-07-08 10:04
Bardzo ciekawe podejście ,pomyślimy nad nim.Pozdrawiamy-Firma Krynicki
2016-07-13 15:22
Czy można by było prosić o przykład zdjęcia obrazującego tę koncepcję ?
2016-07-13 18:08
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Jestem przekonany, iż hasło: "Otwórz się na Wrocław" jest idealne dla Państwa firmy. Dlaczego? Otóż bardzo łatwo je wkomponować w reklamę oraz modyfikować w przypadku rozwoju firmy. Oglądałem Waszą stronę internetową i widzę, że jesteście w trakcie rozwoju wizerunkowego. Dlatego uważam, iż jesteście podatnym gruntem na zmiany. Waszą reklamę z tym hasłem widzimy w ten sposób. 1. Zdjęcie z wnętrza pokoju w kierunku na okno. 2. Jedno skrzydło okna jest otwarte, drugie otwiera osoba uśmiechnięta spoglądająca za siebie tak jakby chciała powiedzieć: "spójrz jaki piękny widok". 3. Widok za oknem to znane lub bardzo ładne miejsce Wrocławia. 1. Zamiast pokoju może być biuro, szkoła lub inny budynek. 2. Jaka osoba powinna występować? Zależnie od rodzaju i miejsca montowania okna. W domu starsza pani lub mężczyzna. W mieszkaniu młoda kobieta bądź mężczyzna. W szkole - uczeń. W szpitalu - pielęgniarka. 3. Widokiem może być starówka, rzeka, jezioro, rondo. Hasło jest bardzo dobre pod względem dopasowania do branży oraz idealne do modyfikowania. Dlaczego? Ponieważ zamiast słowa Wrocław może być: "starówkę", "piękny widok", "Katowice",... na cokolwiek co będzie za oknem. Zwrot "otwórz się..." w połączeniu z tego typu reklamą zawsze będzie kojarzył się z otwieraniem okna. Subtelne połączenie pięknych widoków z sugestią kierującą na okna jest bardzo dobre. Reklama nie jest wścibska, jest przyjemna.
2016-07-08 10:04Bardzo ciekawe podejście ,pomyślimy nad nim.Pozdrawiamy-Firma Krynicki
2016-07-13 15:22Czy można by było prosić o przykład zdjęcia obrazującego tę koncepcję ?
2016-07-13 18:08