#3754
41
1609
Zakończony
Szanowne Graficzki i Szanowni Graficy, ogłaszamy konkurs na zaprojektowanie loga dla firmy prawniczej, oferującej nowoczesne, szybkie, łatwe do zrozumienia i niedrogie konsultacje prawne online, w tym za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (e-mail, skype, signal itd.).
Nazwa naszej marki to: "Po poradę" / "Po Poradę".
Zajmujemy się nowoczesnym i przystępnym (pod względem ceny, jak i pod względem językowym) doradztwem prawnym. Kawa na ławę - w kubeczku ze starbunia (czyli tak jak trzeba), w cenie kawy z maka (czyli tak jak oczekują klienci z kuponami - niekoniecznie sycąco, ale szybko, konkretnie i z zabaweczką "dla funu").
Projekt graficzny będzie używany jako logo firmy na stronie internetowej kancelarii online, która będzie pełniła rolę: wizytówki kancelarii online, sklepu internetowego (dostępne będzie tylko 5 produktów) oraz bloga (który zawierać będzie różne zagadnienia prawne wraz z omówieniem tematu i rozwiązań).
Zależy nam, aby logo odzwierciedlało powyższe założenia, z uwzględnieniem tego, że usługa prawnicza będzie głównie kierowana do:
- młodzieży, powyżej 15 roku życia, chcącej dowiedzieć się np. czy całowanie się w tym wieku jest legalne, albo czy za palenie papierosów w szkole można zostać z niej wyrzuconym,
- studentów, chcących dowiedzieć się, czy za palenie trawki w Czechach idzie się w Polsce do więzienia, albo co napisać w odwołaniu od oblanego egzaminu na prawko lub na co powołać się w żądaniu przeprowadzenia egzaminu komisyjnego,
- młodych przedsiębiorców i przedsiębiorczyń prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, którzy chcą ogarnąć to, co muszą złożyć, gdzie i w jaki sposób, żeby Halinka w okienku nie odrzuciła ich wniosku o wypłatę świadczenia z tarczy antykryzysowej, a Janusz wniosku o zasiłek macierzyński.
Sprzedajemy know-how. Po prostu.
Preferowana kolorystyka: "żywa", przyciągająca, z wybijającymi się elementami specyficznego koloru zielonego, który jest kolorem wolności i adwokatów.
Preferowany styl: kreatywny, frapujący, odpowiedni do nowoczesnego poradnictwa życiowego, opartego w prawie.
Dodatkowe uwagi: mile widziane będzie wkomponowanie w logo marki (w odpowiednio zaprojektowany przez Ciebie napis "Po poradę") - Temidy (Bogini sprawiedliwości), która jest przedstawiana jako kobieta antyczna, trzymająca w jednej dłoni wagę a w drugiej miecz oraz mająca zasłonięte opaską oczy, co tradycyjnie ma oznaczać bezstronność.
"Nasza" Temida mogłaby być jednak inna, taka jaka jest realnie, powinna mieć odsłonięte jedno oko, co jedni zrozumieją jako "stronniczość", inni jako "sympatyczne mruganie do klienta", jeszcze inni jako "przebiegłość" (kto w dzieciństwie nie podglądał w zabawie w chowanego po to, żeby wygrać?). Dodatkowo nasza Temida powinna wyciągać dłoń w geście pomocy.
Oko naszej Temidy może być (nie musi - Ty decydujesz o estetyce) kolorowe i zgodne ze wzorem znanym nam wszystkim, tj. z obrazem "braku sygnału", który czasem widujemy w telewizji późno w nocy, czy wręcz nad ranem. Lubimy ten motyw.
Naszą inspiracją w tworzeniu strony będzie Twoje logo. Liczymy na Twoją kreatywność!
Odbiorcy
Wybrane kolory
Gama kolorów
Cechy i styl grafiki
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany