#2270
30
3837
Zakończony
Szanowni Graficy, prosimy Was o wykonanie OKŁADKI KATALOGU + STRONY PRODUKTU
Najważniejsze informacje:
- branża: produkcja kostki brukowej i prefabrykatów betonowych
- format A4 (preferowany w poziomie)
- czas składania ofert rozpoczyna się z momentem pojawiania się ogłoszenia i kończy w piątek 17 listopada 2017 o godz. 10.00.
- wyłonienie najlepszej oferty nastąpi w tym samym dniu do godz. 12.00
OKŁADKA
- LOGO + napis „… więcej niż kostka” (preferowany kolor napisu - złoty)
STRONA PRODUKTU
Na umieszczamy na niej w zasadzie żadnych informacji po za najważniejszymi, suchymi faktami jak
- perfekcyjne zdjęcie kostki, która nie musi być motywem przewodnim a może być „dodatkiem” na zdjęciu
- nazwa kostki (np.: holland, behaton, porto, portillo, nostalit, akropol)
- szkic kostki lub zdjęcie pojedynczej kostki
- wymiary kostki w mm
- dostępne grubości w cm
- opcje kolorystyczne
Firmą zlecającą jest TRIBAG SA, więcej informacji na tribag.pl
GRUPA TRIBAG niedawno pozyskała nową spółkę – BRUK, dla której tworzymy nowy wizerunek.
Stawiamy na prostotę i elegancję. Czekamy na Wasze propozycje.
Po wyborze najlepszego projektu skontaktujemy się z jego autorem celem ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji projektu oraz rozliczenia finansowego za przyszłe prace.
Wskazany zwycięzca przekaże nam projekt w formie otwartego pliku PDF najpóźniej w dniu 17.11.2017 do godz. 15.00 przekazując jednocześnie prawa autorskie do projektu.
Projekt należy wysłać na adres email [email protected]
Wszelkie pytania prosimy kierować na powyższy adres email lub bezpośrednio pod pracami. Możliwe jest uzysaknie telefonu w celu kontaktu.
Za prace wykonane do momentu wybrania najlepszego projektu, Grafik - zwycięzca konkursu otrzyma wynagrodzenie ujęte w nagrodzie.
Uwaga od serwisu designer:
Jest to nietypowy konkurs, potrzebujemy kogoś z głową pełną pomysłów, by zaprezntował ideę katalogu. Możecie Państwo używać dowolnych zdjęć, pod warunkiem późniejszej możliwości ich wykupienia. Katalog ma spełniać funkcję wizerunkową - ma być 'wow' - wsparciem dla handlowców, którzy będą prezentowali firmę. Wiedzę mają handlowcy - tu chodzi o stworzenie dobrego wrażenia katalogiem.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasu jest bardzo mało a mówimy o stworzeniu czegoś dla firmy z praktycznie 30 letnim stażem na rynku, trzymamy za Was kciuki.
Linki
http://bruksa.plGama kolorów
Cechy i styl grafiki
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany