Ustalasz budżet, jaki chcesz przeznaczyć na konkurs. Kwota budżetu zawiera już nagrodę dla grafików oraz wynagrodzenie dla naszego serwisu.
Graficy zainteresowani konkursem zaczynają nadsyłać prace konkursowe.
Wybierasz zwycięski projekt, otrzymujesz do niego wszystkie niezbędne prawa autorskie.
"Konkurs" i "zlecenie" są praktycznie tym samym, ale zorganizowanie "konkursu graficznego" daje Ci więcej korzyści niż tradycyjne zlecenie:
Wejdź w zakładkę "Załóż konkurs" widoczną w górnym menu. Wybierz odpowiedni dla siebie typ grafiki (logo, strona www, reklama itp.) oraz pakiet usług. Po opłaceniu zamówienia konkurs zostanie uruchomiony, a graficy zaczną nadsyłać prace konkursowe. Jeśli się jeszcze wahasz, wypełnij formularz i jeszcze przed zapłatą porozmawiaj z opiekunem zamówienia o szczegółach konkursu +48 609 268 398. Razem dobierzecie najbardziej pasującą do Twoich potrzeb treść.
Gdy konkurs się zakończy wybierasz zwycięską pracę za pomocą naszego wygodnego panelu. Wówczas autor przekazuje na Ciebie prawa autorskie, a my wysyłamy do Ciebie wszystkie pliki źródłowe. Tak więc stajesz się jedynym prawnym właścicielem wybranej grafiki.
Tylko model konkursu graficznego gwarantuje Ci więcej projektów, wykonanych w krótszym czasie oraz w niższej cenie niż w dowolnej agencji graficznej.
Graficy nadsyłają prace konkursowe, które przeglądasz w wygodnym panelu. Oceniasz i komentujesz prace, co pomaga grafikom zrozumieć Twoje oczekiwania i nadsyłają Ci jeszcze lepsze prace. Po upływie zaledwie 7 dni wyłaniasz zwycięzcę konkursu.
Wyższy budżet konkursu zainteresuje więcej lepszych grafików. Oznacza to, że otrzymasz więcej projektów wyższej jakości. Przy wyższym budżecie będziesz mógł również skorzystać z darmowych dodatkowych opcji (jak np. ukrywanie prac konkursowych, co podnosi kreatywność grafików).
Sam decydujesz, jaka opcja jest dla Ciebie najkorzystniejsza! Możesz uruchomić konkurs z gwarantowaną nagrodą dla grafików, co zapewni największe zaangażowanie ze strony grafików lub zrezygnować z tej opcji i wycofać nagrodę, jeśli nie pojawią się pracę spełniające Twoje wytyczne. W obu przypadkach to Ty zyskujesz!