Najpopularniejsze nadruki na koszulkach

Redakcja               18.05.2015              
Maska Lorda Wadera, a może napis: „Jem dżem”? Jakie wzory na koszulkach wybierają klienci? Jakie nadruki na koszulkach są najpopularniejsze? Aby się o tym przekonać, wystarczy rozejrzeć się po ulicy. Różnorodność jest olbrzymia, ale z tego chaosu wyłania się pewien wzór. Jaki?

W ścisłej czołówce popularności znajduje się… tekst. Opcji jest bez liku. Zazwyczaj hasła są krótkie, bo o to w tej zabawie chodzi. Na koszulkach popularne są nadruki z cytatami ze świata filmu, kultury, polityki, albo zdania kontestujące rzeczywistość, czyli dla niezadowolonych.

Koszulka z napisem to deklaracja. Właściciel utożsamia się z treścią napisu, który ma na piersi lub plecach. Hasło na koszulce może byś wyrazem światopoglądu, przekonań albo po prostu śmiesznym napisem.

Na blogu znajdziesz wpis o tym na jakich materiałach i tkaninach nadruki wyglądają najlepiej, tymczasem przekonajmy się, jakie rodzaje nadruków są najpopularniejsze?\

Własny projekt koszulki

Brzydkie słowa na koszulce?

Zawsze i wszędzie popularne są hasła nieco niestosowne lub nawet wulgarne, ale w zabawny sposób. Na jednej z imprez motocyklowych pojawiły się w sprzedaży damskie koszulki, które były za długie. Sięgały do końca pleców i jeszcze trochę niżej. W dolnej część T-shirtów umieszczony był napis: „Nie patrz na d..ę, patrz w lusterka. Motocykle są wszędzie”.

popularne napisy na koszulkach

Narduki z tekstem są niezmiennie popularne na koszulkach

Poszukiwanym wariantem koszulek tekstowych są wzory, które w atrakcyjnie graficzny sposób podkreślają treść lub wyławiają z niej dodatkowy sens, np. poprzez użycie innych fontów, kolorystykę, odmienny szyk słów. Mogą to być parafrazy modnych haseł lub sentencji.

Projektowanie grafiki na koszulki

Loga znanych marek na koszulkach

Koszulki z nazwą firmy. Niegdyś koszulka z logo Adidasa lub prężącą się do skoku pumą to było coś. Dziś te wzory nie mają już takiego wzięcia, bo na topie są po prostu inne marki. Prosta koszulka z logo Nike na piersi lub charakterystycznym logotypem The North Face, to warianty wybierane dlatego, że są symbolami sukcesu, wysokiej jakości i… ceny.

W wypadku The North Face dochodzi jeszcze aspekt przygody. To firma produkująca wyspecjalizowaną odzież dla podróżników. Oczywiście opcji jest o wiele więcej, bo i znanych, popularnych firm jest bez liku. Zawsze znajdą się osoby, które chcą się identyfikować z firmami i markami, które są synonimem sukcesu i wysokiej jakości.

Nazwy zespołów muzycznych

Nigdy niekończąca się opowieść to nazwy grup muzycznych na koszulkach. Od ACDC i Rolling Stones, przez Nirvane, po kapele modne dziś i teraz. Temat o niewyczerpanym potencjalne i gwarantowanym sukcesie sprzedaży.

Rzadziej wybierane są koszulki z twarzami lub postaciami muzyków i piosenkarzy, chyba że jest to jakiś ciekawy kolaż z dodatkowymi motywami. Trzeba jeszcze trafić w target. Koszulka z Justinem Bieberem nie znajdzie wielu nabywców na koncercie rockowym.

Nasi milusińscy

Zwierzątka. Te prawdziwe, czyli kotki, psy, konie, oraz wymyślone, różne uszate stworki, często w mangowej lub disnejowskiej stylistyce. Co ciekawe, są wybierane przez dzieci i równie popularne wśród dorosłych. Od czasów serialu „Lassie wróć” zwierzaki są tematem nie do pobicia.

Bohater ostatniej akcji

Koszulki z motywami graficznymi. Znajdziemy w tej kategorii wszystko, ale najczęściej kupowane są T-shirty z bohaterami filmów, gier, sportu, popkultury. Klienci poszukują aktualnych gwiazd i celebrytów, ale równie często wybierają twarze i postacie, których popularność nie spada mimo upływu lat, np. Che Guevare.

Wizerunek Argentyńczyka stał się ponadczasowy bo jest symbolem wolności. Z tego samego powodu na każdym stoisku z koszulkami znajdziemy jakiś wzór pacyfy, Tao lub liść konopi indyjskich.

popularne wzory na koszulkach

Popularne wzory na koszulkach

Nadruki na koszulkach

Jolly Roger

Inna grupa wzorów atrakcyjnych współcześnie nie mniej niż dekadę lub dwie temu, to różne warianty czaszek, piszczeli, wężowych lub cierniowych ornamentów. Dlaczego wciąż są popularne? Bo pozwalają młodzieży gorszyć otoczenie. Są niepoprawne i bakier, dlatego będą cieszyły się sporym wzięciem również jutro i za kolejne dziesięć lat.

Oczywiście powyższy podział nie wyczerpuje tematu. Jest wiele wzorów, które sprzedają się w określonych okolicznościach lub czasie, jedno jest natomiast pewne. Wzory na T-shirtach będą dalej niezwykle popularne, bo nie ma prostszego sposobu aby zademonstrować innym swój dobry lub zły humor, poglądy lub pasje.


To także może Cię zainteresować

Co etykieta mówi o produkcie?

Każdy zna związek frazeologiczny „przykleić komuś etykietę”, który oznacza sytuację, gdy o kimś zaczyna krążyć narzucona przez kogoś opinia. Etykieta na produkcie w pewnym sensie spełnia podobną funkcję ale bez negatywnych konotacji. Jeśli jest dobra mówi o produkcie same pozytywne rzeczy i szeroko go propaguje. Ale jak? Etykieta to element opakowania, ale w przeciwieństwie do niego ma szerokie znaczenie informacyjne. Przede wszystkim mówimy o nazwaie produktu. To podstawowa informacja, k


12 maja 2015  

Czy opakowanie sprzedaje produkt?

Jak często kupujemy jakiś produkt, bo podoba nam się opakowanie? Może nie tak regularnie jak pragnęliby producenci, ale zdecydowanie częściej, niż byśmy sami chcieli. Dlaczego tak się dzieje? Jedna z reguł marketingu handlowego mówi, że klienci niekoniecznie kupują to, czego rzeczywiście potrzebują, lecz to, co im się podoba. Badania nabywców wykazują, że na 14 zakupionych artykułów, aż 8 zostaje nabytych dzięki zainteresowaniu opakowaniem. Warto również wziąć pod uwa


13 maja 2015  

Jak banery zmieniały się na przestrzeni lat?

Dwadzieścia jeden lat. Tyle ma już internetowy baner reklamowy. Dziś mało kto pamięta, że jego historia rozpoczęła się od statycznego, czarnego jak smoła prostokąta z krótkim hasłem zapisanym tęczowymi fontami. Co działo się z banerem przez dwie dekady? Dziś to niezwykle popularna forma reklamy, sami tworzymy projekty banerów reklamowych na strony internetowe, można je spotkać niemal wszędzie! Ale od początku!   Pod koniec października 1994 roku na stronie HotWired.com, popular


14 maja 2015